23 Haziran 2013 Pazar

Finalin Adı Belli Oldu... GHİSİM-İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ





Büyük bir heyecanın yaşandığı yarı final maçlarında GHİSİM 3-1 C.T.E lik skor ile rahat bir şekilde geçerek adını geçen sezon olduğu gibi bu senede Finale yazdırdı.Ankara Büyükşehir Belediyesi İl Milli Eğitim Maçı büyük bir çekişmeye sahne oldu.İlk yarısı 0-0 biten maçta ikinci yarının başında İl Milli Eğitim Penaltı kazandı ve Ankara B.Bel. Oyuncusu kırmızı kart ile oyundışı kaldı.ilk yarının tamamına yakınını 10 kişi eksik oynayan belediye takımı Maç 1-0 ken 57 dakikada Penaltı kaçırdı ve oyun konsantresi tamamen koptu.Hakem İl Milli Eğitim lehine 2.Penaltıyı çaldığında maç bitmişti ve sahada 3-0 skor ile ayrıldı.Böylelikle Finalin Adı.



1,2'lik Maçı GHİSİM  vs İL MİLLİ EĞİTİM MÜD.

3,4'lük Maçı ANKARA B.BEL-C.T.E

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder